Problematisk oppførsel

Fariseer-modellen

Verdiene er ment å skulle være praktiske verktøy når vi blir utfordret og må gjøre valg. Det finnes knapt noen fasit på hva en bestemt verdi generelt betyr. For at verdier skal ha praktisk nytte må de tolkes inn i den sammenhengen de opptrer. Hva som er en «riktig» tolking bestemmes av om denne tolkingen […]

Fariseer-modellen Read More »

Bestilling

En leveranse blir sjelden bedre enn kvaliteten på bestillingen. Det er enkelt å skylde på den som leverer når du ikke er fornøyd med det du mottar, men det blir for enkelt og fører ikke noe sted hen. Her er oppskriften på hvordan du oftere kan lykkes med å få det slik du ønsker og

Bestilling Read More »

Skroll til toppen

Nytt Design

6 leksjoner

Start arbeidet med temaet tilbakemeldinger med dette kurset.

Forstå formålet med tilbakemeldinger på arbeidsplassen, hva du bør unngå, og hva du kan oppnå med ditt team. Etter å ha fullført kurset, vil du ha en solid grunnlag for å jobbe med de andre kursene innenfor dette temaet.