Kurs

1 : 1 arena

En samling praktiske tips og råd om hvordan du skal lykkes på 1:1 arenaen. Mange ledere synes å tro at de når lengst og er mest effektive når de henvender seg til flere samtidig. Det er ofte ikke slik rett og slett fordi leder sjelden tar seg tid til å sjekke hva som er oppfattet.

1 : 1 arena Read More »

Bestilling

En leveranse blir sjelden bedre enn kvaliteten på bestillingen. Det er enkelt å skylde på den som leverer når du ikke er fornøyd med det du mottar, men det blir for enkelt og fører ikke noe sted hen. Her er oppskriften på hvordan du oftere kan lykkes med å få det slik du ønsker og

Bestilling Read More »

Anerkjennelse

Det er en vanlig oppfatning at det stort sett er en glede å gi anerkjennelse. Utfordringen er å gi anerkjennelse på en måte slik at anerkjennelsen gir en positiv opplevelse for den andre parten og slik sett øker motivasjonen. Her er «kokeboken» for å få det til

Anerkjennelse Read More »

Målinger

Det er fornuftig og effektivt å ha pålitelig informasjon på de områder der vi søker utvikling og forbedring. Informasjonen skal vise hva som går bra og hva som kanskje ikke går like bra. Akkurat som vi er avhengige av å ha et system for regnskap når det gjelder økonomiske forhold, så trenger vi en måte

Målinger Read More »

Skroll til toppen